fredag den 6. september 2013

A DAY WITH FUN

Et lille hurtigt indlæg fra min side af! Jeg sidder lige nu i vores kære S-Max, på vej til Århus eller Aarhus... eller hvordan det skal staves nu om dage ;-) Dette indlæg bliver skrevet over mobilen, derfor arter det sig nok ikke lige som det burde (Et billede og nogle enkelte rettelser skal nok komme ind når jeg får tid). Turen går imorgen til grænsen, hvor der skal handles ind til lidt af hvert. Søndag står den på familietur til Fårup sommerland og som i sikkert kan høre får jeg derfor ikke ret meget tid til blogging denne weekend. Men syntes alligevel lige en opdatering på alt dette ville være på sin plads!
Dagen idag er blevet brugt på Hjørring Live sammen med min overskønne klasse! En fest til 15.000 kr stod på spil, 131 forskellige klasser deltog og vi lå længe i top 3, men pga manglende point ved en enkelt post blev det desværre kun til en plads i top 10! Men stolte er vi over vores præsentation og mon ikke det skal fejres en af de kommende weekender! :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar