tirsdag den 10. september 2013

YOU KNOW THIS?

Ha! Ja, det kom jeg i hvert fald til... Syntes lige, at jeg ville dele min aften igår med jer. Egentlig, ville jeg ha skrevet et indlæg om hvor ondt jeg alligevel syntes i alle skulle have af mig. Jeg er nemlig blevet ramt af denne hersens voldsomme smitsomme virussygdom, som har angrebet mine øvre luftveje og langsomt kvæler mig indefra. Efterårs forkølelse... tsk. Hvor er den bare stensikker hvert år og selvom nogle måske stadig syntes at sommeren stadig er over os så ;Nej , ar ar... Jeg er syg, du bliver syg, sommeren er slut bom. Men nok om det! da jeg sad i min nød med snot i hele kraniet og et glas hovedpine piller ved min side. Skete dette (se overstående billede) min skærm vendte pludselig på hovedet. Tror i så ikke lige at jeg blev 25 gange mere ynkelig end jeg allerede var til at starte med. ØV! Men med en google søgning "Hjælp min skærm vender forkert" kom det hele i orden igen. Det blev alligevel en god aften - trods snotten...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar