mandag den 2. september 2013

EN KOPI AF SIG SELV?


Om de fleste bloggere lever og ånder for det de laver. Det kan i mange henseender være svært at skelne, desværre. Jeg satser og tror på, at de fleste virkelig gør deres, for at underholde og inspirerer deres læsere med diverse ting og sager. Det er bare så fandens ærgerligt, når man finder en blogger, som man virkelig føler er af den ægte varer. Men som senere viser sig bare, at være en skygge af sig selv og en kopi af en anden. Der findes virkelig ikke noget mere røv end at få den oplevelse. Bevares, at man kan blive inspireret er selvfølgelig kun positivt, men hold det nu lige nede på et niveau, hvor du selv kan følge med, ikk?!.
Mit aktuelle formål med D.S.F. er sådan set ikke andet end mig mig og atter mig ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar