mandag den 23. september 2013

FEDER DEN AF!

Jeg har droppet tankerne om at holde kroppen slank i et fitness center. Det er noget jeg længe har overvejet og i dag fremlagde jeg det for min kæreste, som jeg plejer at træne med. Jeg meldte mig ud for 4 timer siden og d. 31. oktober er det slut. Havde jeg haft bare en smule mere viljestyrke, var jeg selvfølgelig blevet, men hvor har jeg dog bare mistet gejsten. Bevares… dette betyder ikke, at jeg nu skal til at veje 130 kg og hedde Anja - hvilket nok heller aldrig bliver aktuelt, men.. Ja. Jeg finder bare ikke nogen glæde i, at være med til at finansiere et center, hvor jeg alligevel aldrig befinder mig. Jeg har fået lov til at låne min mors forskellige trænings dimser og tænker man (som mig) i længere baner! Har jeg om et år optjent 3000 kr. kvit og frit! 

Det handler om at finde glæden i de små ting. 
Og min krop skal nok klare sig! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar