mandag den 16. september 2013

FOOD IS NOT JUST FOOD

Skal jeg benævne tre hobbyer bliver det noget i stil med: Tegne, boligindretning og for alt i verden madlavning. Jeg vil ha mad, hjemmelavet mad, mad der smager, mad der brænder. Jeg elsker mad og jeg elsker at stå bag kødgryderne og lave en eller anden form for sammenbrygget ”ædelse”. Smag for ingredienser fik jeg ind med modermælken og hvidløg er om ikke andet, den vigtigste krydderi i næsten alt mad. Desværre har jeg en svigermor som ikke hører under kategorien for… Ja, hvad man nu går under når man elsker krydret mad! Hun er ikke ret glad for madlavning, i den forstand at hun ikke rigtig tør kaste sig ud i krydderi skuffen og bare dufte, smage og ellers prøve sig frem. Det er lidt ærgerligt. Men det er ikke det værste… Hun kan ikke fordrage hvidløg… Tør slet ikke tænke på hvordan det skal gå når hun engang skal komme og smage mine kødgryder!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar