fredag den 27. september 2013

FORTVIVLET

I de her dage har jeg bare ikke være 100% mig selv. Jeg ved ikke hvad det er. Mit temperament koger over bare ved det mindste(og det er ikke kønt skulle jeg hilse og sige), min træthed angriber mig konstant også selvom jeg holder mig til de 9 timer om dagen. Livet er dejligt, min kæreste er dejlig, familien er dejlig... og alligevel har jeg bare et tomrum som jeg ikke aner hvordan jeg skal fylde ud. Mine venner er til fest idag. fedt. Gid det var mig, tror det ville være godt for mig, at komme lidt ud, men at arbejdet imorgen presser på... heldigvis har jeg byttet min vagt søndag og imorgen skal derfor bare overståes og så skal jeg på hovedet i seng og få sovet godt og grundigt ud.

Bare jeg ikke skal begynde på piller igen... Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar