fredag den 13. september 2013

LANGT OG STÆRKT HÅR?

Jeg har i en mulig sindsforvirring ladet mig selv få den ide, at denne guds skabte skønne dims, vil hjælpe mig med, at få en langt bedre hårvækst end det småtteri jeg lige nu render rundt med. Det siges at motion og/eller hovedbunds massage skulle gøre underværker på skavankerne med tyndt og næsten "ikke'groende'hår". Og om du ønsker at gøre det ene eller det andet, er sådan set helt op til dig selv! Pointen er nemlig bare, at du skal få sparket gang i blod cirkulationen i skallen på dig selv - nemt ikke?! - Det har åbenbart en eller anden virkning på din hårvækst. (Emnet er endnu ikke blevet taget op i mit illustreret videnskab! - så jeg kan derfor ikke sige om det passer eller om det bare er ren indbildning - men har læst det op til flere steder!) Men når alt kommet til alt, så, uden at vide om det passer... føler jeg virkelig, efter jeg er begyndt at bruge ovenstående vidunder, at mit hår er blevet 20 gange bedre. Både med at gro og blive tykkere! - Har i samme periode anskaffet mig en ny skum, MEN NEJ NEJ! det siger vi ikke til nogen.! Men måske er det alligevel den der gør en forskel ;-). Om ikke andet kan du jo altid prøve prøve det! Hvis ikke det hjælper på at få sparket håret ud af fjerene, så har du da idet mindste anskaffet dig et fandens behageligt redskab.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar