lørdag den 14. september 2013

NOTHING WRONG WITH BEING LAZY


Det har jeg i hvert fald forsøgt, at overbevise mine forældre om i de sidste 19 år. Desværre har det bare aldrig rigtig, faldet i så god jord hos dem, som jeg ellers kunne ha ønsket - Hvilket jeg forresten finder fuldt ud upædagogisk, en pige som mig har altså behov for bare at slappe af og lave ingenting - Arj, skovle popcorn ind, kunne godt være en undtagelse. Stod det til mig, lå jeg i sengen dagen lang - og jeg ville være god til det! Trods alt det har jeg for guds skyld fået lov at ligge - Og af god grund, jeg er stadig syg(hvilket forresten svinger uhyrlig meget og det er -undskyld ordvalget- pikke hamrende træls), min far driller mig med, ikke at kunne forstå hvad jeg siger.... Min seng er derfor, fortiden, blevet mit dyrebareste tempel(selv kæresten må blive væk), dog manede jeg mig faktisk op idag, for at få ryddet op på mit værelse. I dovenskabens længsler og magt, var der blevet sprunget en bombe af skolesager, tøj og hårprodukter/make-up ect. all over my room. Det hele er klaret og nu er CACAO og et hav af mint baseret lommeletter min redning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar