torsdag den 5. september 2013

THE NEW PROJECT


Det er måske ikke ligefrem mit nyeste projekt, men det er da noget i den stil. Jeg har nemlig besluttet mig for at tage min træning seriøs - wow hva?! Ikke fordi det skulle være svært at komme igang... dynen er simpelthen bare så fandens skøn, at ligge under og de sender aaaaaltid de fedeste og sjoveste programmer, lige når man ellers kunne ha haft tiden til at passe sin træning! - Det er simpelthen skæbnens ironi der rammer plet, gang på gang. Arjh, jeg har, så langt jeg kan huske tilbage, altid været en aktiv pige. Jeg var altid været en af de hurtigste og bedste i mit fag, når det kom til sport. Ha, det er år tilbage og det kan mærkes MEN! Nu er tiden kommet hvor fortid/datid, skal være nutid og fremtid!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar