fredag den 13. september 2013

TRE AF FIRE DAGE!?

Jeg kan virkelig ikke finde ud af om denne dag er gået sinds forvirrende hurtig eller om den bare er gået død, røv og pisse langsomt...(Holder mig alligevel til den sidste!) Det er starten på weekend, men hvilken weekend? Ingen bytur, ingen aftaler med hverken venner eller familie. Jeg er sågar blevet bedt om ikke at komme på arbejde, da vi har et ekstremt undertal af gæster, hvilket er grundet en midlertidig lukning af vores noget så berømte badeland, og det er det eneste der kan trække gæsterne til, i efterårs perioden. Det nu alligevel skønt at ha' fået fri, men så alligevel kom jeg til at tænke på... for fanden!? jeg får måske kun lidt over 600,- i løn denne måned - udover min SU!? OG JEG SKAL TIL KBH OM 3 UGER!?... Gik psykisk ned i det korte øjeblik hvor realiteterne gik op for mig, altså hvordan det hele burde ha kørt på skinder, men som pludselig bare, slet ikke er i nærheden af det!. Jeg har ikke godt af, at arbejde 4 dage om måneden og så få fri 3 af dagene?!

(Fandt bladet og dråben på vej hjem fra bussen af. Så satte min Galaxy S4' kamera på prøve og nøøjh hvor det gik!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar