tirsdag den 24. september 2013

NOGET OM FREMTIDEN OG SMELTET METAL

Jeg går meget op i at jeg gerne snart vil hjemmefra! Det brænder simpelthen i fingrene for at komme i gang med indretning af en hvilken som helst lejlighed! Eller selvfølgelig ikke hvilken som helst… jeg har visse kriterier der simpelthen bare må og skal overholdes! Hvis toilet og køkken ikke er i top, er det et no go! MEN i dag snakkede min kæreste og jeg, endnu engang om fremtiden osv. lige nu ser det ud til at vi skal til Aalborg og bo, hvor han skal uddanne sig i Nibe. Min uddannelse ligger i Odense, men da den er online og der derfor ikke er mødepligt på skolen, kan vi sagtens få det til at fungere - Hjemmestudie er helt sikkert noget for mig. Min kæreste er 100 % Nordjyde, så det ville sku være svært at få ham længere ned end lige over Limfjorden. Jeg er rigtig godt tilfreds med vores planer og jeg kan slet ikke vente med at komme i gang! Meeen der går alligevel et halvandet års tid endnu før det hele bliver sat i værk. Efter sommerferien skal jeg jo lige ha tjent pengene til studiet ind ;-). Om en times tid hopper jeg i den frækkeste uniform af alle! En blå svejsedragt… Svejsekursus her kommer jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar