mandag den 16. september 2013

HIS LIPS ON MY MOUTH

Jeg er smask hamrende forelsket, og følelsen er uigennemskuelig fantastisk. 6 måneder er ingenting, ikke i forhold til guldbryllupper, diamantbryllupper(er der noget det hedder det?) osv., men det betyder alligevel alting for mig. Det betyder nemlig, at jeg meget snart, har tilbragt 6 måneder i rollen som verdens heldigste pige. Han er og bliver den mand der gør mine dage lange og nætter korte, han priser mig med kærlighed, omsorg og lykke. Hvis jeg skulle leve resten af mit liv i hans arme, nær hans hjerte, badet i den kærlighed han hver dag giver mig, ville ingen af mine fremtidige dage ende, uden et smil på læben og et blomsterne hjerte. Jeg er et hundrede procent sikker på, at det vi har... for engang skyld er noget oprigtigt og ægte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar